Serwis klimatyzacji samochodowej Marki | O! WARSZTAT

WARSZTAT SAMOCHODOWY WŁOMIN - MARKI

Serwis klimatyzacji

Serwis klimatyzacji samochodowej w Markach

Oferujemy kompleksową obsługę i naprawę klimatyzacji samochodowej na najwyższym poziomie.

Pierwsze 100 g. Czynnika ❄ kosztuje 150 zł. Kolejne 100 g. To już 40 Zł.

Uzupełnienie czynnika R134a

40 Zł / 100 Gr

od 10 min.
Odgrzybianie klimatyzacji

90 Zł

20 min.
Sprawdzanie szczelności Azotem

od 80 Zł

20-50 min.
Diagnoza sprężarek klimatyzacji

od 50 Zł

20-60 min.
Wymiana sprzęgieł klimatyzacji:

od 150 Zł

od 90 min.
Wymiana cewek klimatyzacji

od 200 Zł

od 90 min.
Diagnoza systemów klimatyzacji

od 50 Zł

od 20 min.
Wymiana skraplacza klimatyzacji

od 150 Zł

indywidualne
Udrażnianie odpływów klimatyzacji

od 60 Zł

od 20 min.
Ozonowanie

od 120 Zł

od 20 min.
Ozonowanie PRZY SERWISIE

100 Zł

od 20 min.
Świeży powiew w każdą podróż!

🔧 Dlaczego jesteśmy najlepszym wyborem dla serwisowania i naprawy klimatyzacji twojego samochodu?

1. Zdrowie i komfort: Sprawna klimatyzacja zapewnia świeże i czyste powietrze w kabinie, co sprawia, że podróże są bardziej komfortowe i ogranicza wpływ zanieczyszczonego powietrza na zdrowie.

2. Wydajność: Regularne serwisowanie pozwala utrzymać optymalną wydajność systemu klimatyzacji, co skraca czas schładzania w gorące dni.

3. Oszczędność paliwa: Poprawnie działający klimatyzator zużywa mniej energii, co pomaga obniżyć zużycie paliwa i oszczędzać pieniądze.

4. Wydłużenie żywotności: Regularne sprawdzanie i serwisowanie pomaga zapobiec awariom i przedłuża żywotność klimatyzacji.

5. Ochrona środowiska: Sprawnie działający klimatyzator ogranicza ryzyko wycieku czynnika chłodniczego, co może być szkodliwe dla środowiska.

6. Oszczędność kosztów: Wczesne wykrycie i usunięcie problemów z klimatyzacją może zapobiec kosztownym naprawom w przyszłości, co oszczędza pieniądze.

🔧 Podsumowanie: Mając na uwadze te aspekty serwisu, będziesz mógł cieszyć się komfortowymi podróżami i przedłużyć żywotność klimatyzacji, co przyniesie korzyści zarówno tobie, jak i twojemu samochodowi.

Urządzenie WURTH WOW COOLIUS A50 – serwis klimatyzacji w Markach

Urządzenia do klimatyzacji samochodowej
Nasz serwis samochodowy używa urządzenia do serwisowania klimatyzacji w pojazdach "URZĄDZENIE DO SERWISOWANIA KLIMATYZACJI, POJAZDY WURTH WOW COOLIUS® A50". Jest to doskonały wybór do profesjonalnego użytku. Maszyna ta została zaprojektowana do efektywnego i precyzyjnego napełniania klimatyzacji, co czyni ją niezastąpioną w serwisach samochodowych i warsztatach. Dlatego właśnie wybraliśmy ją. Jedną z kluczowych zalet WURTH WOW COOLIUS® A50 jest niemiecki znak jakości "TUV". Ten znak świadczy o wysokim poziomie niezawodności i bezpieczeństwa urządzenia. Produkty certyfikowane przez coolius-a50 TUV przechodzą rygorystyczne testy i spełniają międzynarodowe standardy jakości. WURTH WOW COOLIUS® A50 posiada wiele przydatnych funkcji, w tym automatyczną diagnostykę, precyzyjne pomiary i kontrolę ilości czynnika chłodniczego, a także funkcję odsysania próżniowego z systemu. Wygodny interfejs i intuicyjna obsługa sprawiają, że praca z urządzeniem jest prosta i komfortowa. Ta maszyna wyróżnia się również wytrzymałością i długowiecznością, co potwierdza jej wysoką wydajność przez wiele lat eksploatacji. Jeśli potrzebujesz niezawodnego i wysokiej jakości urządzenia do napełniania klimatyzacji, WURTH WOW COOLIUS® A50 zapewnia profesjonalny poziom obsługi i gwarantowaną jakość.

Najczęściej zadawane pytania – serwis klimatyzacji

Zadzwoń już dziś!

+48 666 508 377

Pisz do naszych komunikatorów!

Zadzwoń Dojazd Do góry
Hamulce: kontrola po ~500 km Hamulce: EPB — zimą odczekaj chwilę przed zaciągnięciem Płyn hamulcowy: wymiana co 2 lata Długie zjazdy? Hamuj silnikiem, nie trzymaj pedału Sprzęgło: nie trzymaj półsprzęgła w korku Sprzęgło: zapach spalenizny = przerwij jazdę i skontroluj Dwumasa: unikaj niskich obrotów pod dużym obciążeniem AT: tryb P tylko po pełnym zatrzymaniu DSG: w korku nie przełączaj stale D–N–D DSG/CVT: unikaj launch-control i sprintów CVT: długie wysokie obroty? Zrób przerwę na ostygnięcie CVT: na światłach trzymaj D + hamulec, nie N–D–N Skrzynie: wymiana oleju co 40–60 tys. km (wg producenta) Opony: 7°C = sygnał zmiany sezonu Bieżnik: zalecane minimum 3–4 mm TPMS: po zmianie opon — kalibracja Ciśnienie opon: sprawdzaj co miesiąc i przed trasą Geometria: po naprawie zawieszenia — kontrola Amortyzatory: stuki/wycieki = wizyta w serwisie Rozrząd: kontrola wzrokowa po ~1000 km (jeśli przewidziano) Płyn chłodniczy: poziom między MIN–MAX na zimno Olej silnikowy: kontrola co 1000–2000 km lub przed trasą Akumulator: krótkie trasy? Doładuj raz w miesiącu Klimatyzacja: odgrzybianie co 12 mies., filtr kabinowy co sezon Hamulce: piski po deszczu mogą być normalne Parkowanie na wzniesieniu: najpierw EPB, potem tryb P Wątpliwości? Zadzwoń: +48 666 508 377