Serwis Motocykli | Naprawa motocykli Marki koło Warszawy | Serwis i spawanie | O! WARSZTAT

SERWIS SKUTERÓW, MOTOCYKLI I QUADÓW - MARKI

Serwis skuterów, motocykli i quadów

Serwis motocykli – Co serwisujemy

W O! WARSZTAT prowadzimy kompleksowy serwis motocykli: diagnostyka, naprawy mechaniczne i elektryczne, zawieszenie, układ hamulcowy, wymiana opon, przygotowanie do sezonu. Obsługujemy motocykle sportowe, turystyczne, adventure, cruiser oraz skutery.

Sport
supersport, tor
Turystyczne
touring / GT
Adventure
GS, ADV, offroad
Enduro / Off-road
teren, ochrona, napęd
Motocross
zawieszenie, napęd
Supermoto
hamulce, slicki
Cruiser / Chopper
V-Twin, napęd
Naked / Street
miasto, ECU
Classic / Retro
custom, cafe
Skutery
50–125, maxi
Mopedy
delivery, floty
Quady / ATV
4×4, przekładnie
UTV / SxS
użytkowe, zawieszenie
E-motocykle / E-skutery
diagnostyka, ładowanie

Popularne marki

Serwis Yamaha Marki
Yamaha
MT, R-seria, skutery NMAX
Serwis Honda Marki
Honda
CBR, Africa Twin, PCX
Serwis Kawasaki Marki
Kawasaki
Ninja, Z-series, off-road
Serwis Suzuki Marki
Suzuki
GSX-R, V-Strom, Burgman
Serwis BMW Motorrad Marki
BMW Motorrad
GS, RT – serwis premium
Serwis Harley-Davidson Marki
Harley-Davidson
Cruisery, V-Twin
Serwis Ducati Marki
Ducati
Panigale, Multistrada
Serwis KTM Marki
KTM
Duke, Adventure, EXC
Serwis Triumph Marki
Triumph
Bonneville, Tiger
Serwis Aprilia Marki
Aprilia
RSV4, Tuono
Serwis Moto Guzzi Marki
Moto Guzzi
V-Twin, turystyka
Serwis Piaggio Marki
Piaggio
Skutery, MP3
Serwis Vespa Marki
Vespa
Klasyczne skutery
Serwis Royal Enfield Marki
Royal Enfield
Classic 350, Himalayan
Serwis Husqvarna Marki
Husqvarna
Enduro, supermoto
Serwis Indian Motorcycle Marki
Indian
Cruisery, USA

Serwis i naprawa motocykli: Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, BMW Motorrad, Harley-Davidson, Ducati, KTM, Triumph, Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio, Vespa, Royal Enfield, Husqvarna, Indian. Marki niewymienione? Skontaktuj się — pomożemy.

img

Uwaga !

Przygotuj swój motocykl do serwisu

Aby przyspieszyć obsługę w O! WARSZTAT i uniknąć nieporozumień, prosimy naszych klientów o wcześniejsze sprawdzenie stanu pojazdu – poziomu paliwa, akumulatora oraz podstawowych dokumentów motocykla, skutera czy quada. Dzięki temu serwis przebiegnie szybciej i sprawniej, a Twój pojazd szybciej wróci na drogę.

Dlaczego warto wybrać nasz serwis

Szybko, solidnie i w uczciwej cenie — dbamy o Twój motocykl tak, jak o własny.

Szybka diagnostyka i naprawa

Diagnozujemy i usuwamy usterki w możliwie najkrótszym czasie, abyś jak najszybciej wrócił na drogę.

Wysokiej jakości części

Pracujemy wyłącznie na oryginalnych lub sprawdzonych częściach, co zapewnia trwałość i niezawodność.

Gwarancja na usługi

Udzielamy gwarancji na wszystkie wykonane prace — masz pewność jakości i spokój po wyjeździe z serwisu.

Indywidualne podejście

Uwzględniamy specyfikę Twojej maszyny i Twoje oczekiwania, żeby efekt był dokładnie taki, jak chcesz.

Przejrzyste i dostępne ceny

Uczciwe stawki bez ukrytych kosztów — płacisz wyłącznie za faktycznie wykonaną pracę.

0
lat doświadczenia
0
zrealizowanych napraw
0
% zadowolonych klientów

Co serwisujemy i naprawiamy

Kompleksowa obsługa motocykli, skuterów i quadów – od przeglądów po remonty generalne.

Obsługa techniczna

  • Wymiana oleju
  • Wymiana oleju w skrzyni biegów
  • Obsługa łańcucha (czyszczenie, smarowanie, naciąg)
  • Wymiana filtra oleju
  • Wymiana filtra powietrza
  • Wymiana filtra paliwa
  • Wymiana świec zapłonowych
  • Regulacja zapłonu
  • Regulacja gaźnika
  • Przegląd przed sezonem
  • Konserwacja na zimę
  • Zimowanie motocykla
  • Kompleksowy przegląd okresowy

Zawieszenie i koła

  • Diagnostyka i regulacja zawieszenia
  • Serwis amortyzatora (naprawa / wymiana)
  • Wymiana sprężyny amortyzatora
  • Wymiana łożysk koła przedniego
  • Wymiana łożysk koła tylnego

Układ kierowniczy i widelec

  • Wymiana łożysk główki ramy
  • Wymiana uszczelniaczy widelca
  • Wymiana oleju w widelcu
  • Regulacja i naprawa widelca
  • Naprawa / wymiana kolumny kierowniczej
  • Wymiana kierownicy

Skrzynia biegów i sprzęgło

  • Diagnostyka skrzyni biegów
  • Regulacja sprzęgła
  • Wymiana sprzęgła
  • Wymiana linki sprzęgła
  • Wymiana sprzęgła jednokierunkowego (wolnobiegu)

Silnik i rozrząd

  • Diagnostyka silnika
  • Regulacja zaworów
  • Wymiana łańcucha rozrządu
  • Wymiana napinacza łańcucha rozrządu
  • Wymiana kół rozrządu
  • Wymiana uszczelek rozrządu
  • Naprawa / wymiana wału korbowego
  • Szlif / tulejowanie cylindrów
  • Wymiana czujnika ciśnienia oleju
  • Remont generalny silnika
  • Wymiana silnika

Układ hamulcowy

  • Diagnostyka i regulacja hamulców
  • Wymiana klocków (przód / tył)
  • Wymiana tarczy hamulcowej
  • Naprawa / wymiana zacisku
  • Wymiana cylindra hamulcowego
  • Odpowietrzanie układu
  • Wymiana płynu hamulcowego
  • Wymiana linki hamulca

Elektryka i układ paliwowy

  • Diagnostyka elektryki
  • Wymiana bezpieczników, kondensatora, cewki
  • Naprawa / wymiana pompy paliwa
  • Wymiana przekaźnika rozrusznika
  • Naprawa / wymiana rozrusznika
  • Naprawa / wymiana alternatora (generatora)
  • Wymiana akumulatora
  • Regulacja / wymiana linki prędkościomierza
  • Wymiana sterownika (ECU)

Cennik – Serwis Motocykli

Orientacyjne ceny usług serwisowych w naszym warsztacie w Markach.

⚠️ Ceny orientacyjne. Dokładna wycena po oględzinach motocykla.

Podstawowe usługi

Wymiana oleju + filtraod 150 zł
Wymiana świec zapłonowychod 100 zł
Wymiana filtra powietrzaod 50 zł
Wymiana płynu hamulcowegood 100 zł
Serwis hamulcówod 150 zł / oś

Silnik i napęd

Regulacja zaworówod 300 zł
Serwis gaźnika / wtryskuod 200 zł
Wymiana sprzęgłaod 400 zł
Wymiana uszczelki pod głowicąod 500 zł
Naprawa skrzyni biegówod 600 zł

Zawieszenie i koła

Wymiana opon (felga zdemontowana)od 60 zł / szt.
Wyważenie kołaod 20 zł / szt.
Serwis zawieszenia (uszczelniacze, olej)od 350 zł
Wymiana łożysk kółod 150 zł
Wymiana łożysk główki ramyod 250 zł

Elektryka i spawanie

Diagnostyka komputerowaod 120 zł
Naprawa instalacji elektrycznejod 150 zł
Montaż akcesoriów (USB, LED, alarm)od 80 zł
Spawanie ramy / wahaczaod 200 zł
Spawanie tłumika / ukł. wydechowegood 150 zł

Najczęściej zadawane pytania – serwis motocykli

U nas możesz zapłacić

  • Pay
  • BLIK

Sprawdź też nasze inne usługi

Kompleksowy serwis samochodowy – Marki, Ząbki, Warszawa

Zadzwoń już dziś!

+48 666 508 377

Pisz do naszych komunikatorów!

Zadzwoń Dojazd Do góry
Hamulce: kontrola po ~500 km Hamulce: EPB — zimą odczekaj chwilę przed zaciągnięciem Płyn hamulcowy: wymiana co 2 lata Długie zjazdy? Hamuj silnikiem, nie trzymaj pedału Sprzęgło: nie trzymaj półsprzęgła w korku Sprzęgło: zapach spalenizny = przerwij jazdę i skontroluj Dwumasa: unikaj niskich obrotów pod dużym obciążeniem AT: tryb P tylko po pełnym zatrzymaniu DSG: w korku nie przełączaj stale D–N–D DSG/CVT: unikaj launch-control i sprintów CVT: długie wysokie obroty? Zrób przerwę na ostygnięcie CVT: na światłach trzymaj D + hamulec, nie N–D–N Skrzynie: wymiana oleju co 40–60 tys. km (wg producenta) Opony: 7°C = sygnał zmiany sezonu Bieżnik: zalecane minimum 3–4 mm TPMS: po zmianie opon — kalibracja Ciśnienie opon: sprawdzaj co miesiąc i przed trasą Geometria: po naprawie zawieszenia — kontrola Amortyzatory: stuki/wycieki = wizyta w serwisie Rozrząd: kontrola wzrokowa po ~1000 km (jeśli przewidziano) Płyn chłodniczy: poziom między MIN–MAX na zimno Olej silnikowy: kontrola co 1000–2000 km lub przed trasą Akumulator: krótkie trasy? Doładuj raz w miesiącu Klimatyzacja: odgrzybianie co 12 mies., filtr kabinowy co sezon Hamulce: piski po deszczu mogą być normalne Parkowanie na wzniesieniu: najpierw EPB, potem tryb P Wątpliwości? Zadzwoń: +48 666 508 377